Ansæt én af de 35 dygtige medarbejdere fra Covid19-rengøringsprojekt
Ansæt én af de 35 dygtige medarbejdere fra Covid19-rengøringsprojekt
I marts 2021 iværksatte Skive kommune et projekt mod covid19-rengøring i alle daginstitutioner, for at bekæmpe smittespredning blandt personale og børn.
I en usikker tid hvor ingen kendte omfanget af den samfundskritiske sygdom – Meldte en stor gruppe mennesker sig til projektet. De var klar til opgaver langt fra deres oprindelige erhverv og efter et kursus i rengøring med fokus på smittebekæmpelse, gik de i gang. De har alle gjort en stor indsats i kommunens daginstitutioner i forhold til både børn og personale i en svær tid.
Projektet udløber ved udgangen af 2022 og de 35 dygtige medarbejdere er nu klar til nye opgaver og de ser frem til at komme ud og gøre en forskel i vores lokale virksomheder.
Deres kompetencer spænder bredt og de går ikke af vejen for at lære nye opgaver og arbejdsområder.
Af tidligere erhverv kan nævnes social og sundhedsassistent, pedel, taxachauffør, kontorassistent, teknisk tegner, lager, butik, ernæringsassistent, pædagog, bioanalytiker, produktionsmedarbejder, journalist og meget meget mere. Vigtigst er at nævne - de er villige til at springe til hvor der er brug for dem.
Arbejdsgiverne i projektet fremhæver følgende omkring medarbejderne:
”Det er mødestabile, motiverede og ansvarsbevidste medarbejdere, der alle har ydet en stor indsats og som vi giver de bedste anbefalinger med på vejen. Vi står gerne til rådighed for referencer”
Så mangler du en medarbejder der vil være en gevinst for din virksomhed?
Der kan arbejde mellem 2-20 timer i ugen
På enten ordinære eller fleksjob vilkår
Eller ønsker du blot og høre lidt mere om de forskellige muligheder
Så kontakt
Jobkonsulent Morten Olesen eller virksomhedskonsulent Rikke Bruun
Jobcenter Skive på telefon 99 15 72 50 – alle hverdage mellem kl 7.00-20.00